Nieuws

Niet tevreden over ons? Laat het ons weten

Uw tevredenheid over ons fonds vinden wij belangrijk. Daarom horen wij het graag van u als u niet tevreden bent. Wij hebben onlangs onze klachten- en geschillenregeling aangepast. Wilt u weten hoe u uw klacht kunt doorgeven?

Wij gaan voor u aan de slag

Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Laat het ons dan weten, dan gaan we hiermee aan de slag. Elke uiting van ontevredenheid zien wij als een klacht. Wij hebben onze klachten- en geschillenregeling onlangs aangepast. Dit is het gevolg van de overgang van onze klantenservice naar onze uitvoeringsorganisatie AZL. Klachten worden hierdoor in eerste instantie ook in behandeling genomen door AZL. Onze klachtenprocedure is nu in lijn gebracht met de processen bij AZL. Op de pagina ‘Klachten en geschillen’ leest u hoe u uw klacht aan ons kunt doorgeven. En wat wij er vervolgens mee doen.

Begin dit jaar hebben we de stap naar de Geschillen Instantie Pensioenfondsen (GIP) opgenomen in onze klachten- en geschillenregeling. Hebt u alle stappen van onze klachtenprocedure doorlopen? En bent u nog niet tevreden? Dan kunt u een beroep doen op de GIP. Het is een makkelijk alternatief voor een rechter. Het inschakelen van de GIP is gratis. In ons eerdere nieuwsbericht kunt u hier meer over lezen.

Bent u tevreden? Ook dat horen we graag

Natuurlijk horen we het ook graag als u wel tevreden bent! Ook dat kunt u aan ons doorgeven via het contactformulier.